Doing the Backstroke
S3, E1: After being threatened by U-Turn and The Armenians, Nancy goes in search of Silas and her hijacked pot. Meanwhile, Celia has Silas arrested for stealing her "Drug Free Zone" signs. Nancy visits him in jail only to discover that the pot is still in his car — the one that Celia has just driven away in.