Double Fantasy
S1, E2: After clashing with her team over her album's first single, Jocelyn pushes herself to the limit on the set of her new music video, while Nikki sees potential in backup dancer Dyanne; Tedros introduces Jocelyn and Leia to Izaak and Chloe.