Dressed To Kill
S11, E16: When DiNozzo confronts a man impersonating a Navy officer, guns are drawn and the perpetrator is left dead. The subsequent investigation uncovers that the only eyewitness is DiNozzo's father, who is in town to disclose a secret to his son.