Foundations of Eastern Civilization Early China and the Mysterious Xia
S1, E3: The beginnings of Chinese history; what archeological evidence shows about humans in the Paleolithic and Neolithic eras; looking at the fragmented cultures of early civilizations, including the mysterious Xia dynasty.