Murderous Minds: Inside Serial Killers Ed Gein
S1, E6: The names Norman Bates, Buffalo Bill and Leatherface are all heinous, psychotic characters in some of the most horrific horror movies of all time. All despicable human beings that commit monstrous acts against their fellow humans, surely these heinous characters could never exist in real life? Ed Gein proves us wrong.