Hamatora the Animation Egg of Columbus
S1, E1: Nice and Murasaki work as a pair of private-eye detectives using a table in Café Nowhere as their office. Calling themselves the Hamatora, the detective duo scramble to solve various cases that come their way on a daily basis. One day, they receive two cases at once: secure a kidnapper and guard a safe...