Alaska: The Last Frontier Emergency!
S10, E3: As supply chains in Alaska are disrupted, Jane and Eve focus on maximising food supplies; the cattle drive is threatened by a runaway stallion; Eivin suffers a serious injury in his workshop; Atz Sr requires emergency surgery.