S9, E2: James May takes the Bugatti Veyron to its top speed, Jeremy makes a public information film, James puts his foot down, and all three presenters get thrown off a golf course in a riot of bad driving and appalling trousers. The Star in a Reasonably Priced Car is Hugh Grant.