S1, E1: When checkout chick Lola Buckley wakes up in the boot of a moving car, she finds herself sharing the dark, cramped space with uptight, borderline OCD accountant, Chelsea Babbage. The two women have caught the same bus together every weekday for 18 months, but have never spoken a word. When their would-be kidnapper Chris reveals to Lola that corrupt cops are behind the crime, the two women have no choice but to go on the run until they can find help.