Top Gear Episode 1
S25, E1: Matt LeBlanc, Chris Harris, and Rory Reid are in Utah experimenting with three brand new V8 sports cars to determine the best all-rounder of the bunch: the Maclaren 570GT, Jaguar F-Type SVR, and a Shelby GT530 Mustang.