DEADLOCH Episode 1
S1, E1: Local football coach Trent Latham is found dead on a beach on the eve of the much awaited winter festival in Deadloch. Sergeant Collins initiates the investigation, but Detective Eddie comes from Darwin and takes over the case, causing strife.