One Warm Word Episode 1
S1, E1: After hearing about her father-in-law's death. She and her husband Sung Soo along with their daughter head to the funeral only to get into a car accident. Meanwhile, Jae Hak yearns for Eun Jin when he can't even tell his wife he loves her.