S1, E1: Woody, Quinn, Baxter and Rick have been friends since sixth form and are now in their 40s. Their fifth gang member is the due to retire Alvo - a risk taking opportunist now residing in Majorca. Alvo flies the others over to Spain for a trip down memory lane, but all does not go to plan and they're soon entangled in a web of deception and murder.