Simon Reeve's Caribbean Episode 1
S1, E1: Simon begins his journey around the Caribbean on the island of Hispaniola where he visits two contrasting countries: the tourist-favoured Dominican Republic, and Haiti, the poorest country in the Western Hemisphere.