Smile to Life Episode 1
S1, E1: Three months after being diagnosed with ALS, Xu Duocheng pursued her dreams. She was rejected from the Starlight Orchestra but met singer Jiang Nan in a restroom. After an awkward encounter and a concert, they connected when Jiang Nan found her journal containing music. Media attention followed, with Yu Keqin seeking a photographer.