Mentiras perfectas Episode 11
S1, E11: Carmen arrives at the art gallery with a gun, but Cristóbal interrupts. Meanwhile, Matías gets more involved in drug dealing. Santiago surprises his wife with a homemade dinner but later has sex with a former patient. Cristóbal also has sex with the journalist who interviewed him. The new partner, Mauricio, botches a routine operation. Julia visits Carmen, thinking she is an art gallery client.