Mentiras perfectas Episode 12
S1, E12: While holding Julia hostage, Carmen calls Cristóbal and threatens to hurt Julia. When he arrives, Carmen ties them both up and forces Cristóbal to declare his love for Julia. But when the police arrive, Carmen kills herself. Meanwhile, Santiago has sex with former patient Adriana again. Also, patient Lulu wants surgery so she can look like her cat. And Mauricio again proves to be a poor doctor.