S13, E2: Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May attempt to find the perfect car for 17-year-olds, negotiating insurance companies, accident repairs and a muddy music festival car park. Plus, Richard goes to Abu Dhabi to test the new Lamborghini Murcielago. Back in the studio, the Star in a Reasonably Priced Car is Twittering national treasure Stephen Fry.