Beauty and Mr. Romantic Episode 2
S1, E2: Sun-young forces Dae-chung and Jung-mi to break up, causing Dae-chung to lose his temper; as the argument gets out of hand, Geum-ja blurts out the hurtful truth behind Dae-chung's birth.