The Exorcist Episode 2
S2, E2: Tomas and Marcus try to leave Cindy's aggravated family, while also attempting to complete her exorcism. Rose is worried about Caleb's state of mind. Andy's neighbours offer to show the kids some farming skills. Verity might be concealing something.