S3, E2: Bored with the direction in which his life is heading and still banned from athletics, Curtis uses his new gender-swap power so that he can compete again. There's a complication when Curtis falls for Emma, one of the other athletes, while he's training as his female self.Meanwhile, a predatory figure turns his advances towards female Curtis.