S1, E3: A misunderstanding at the petrol pump leads to a breakdown in the middle of nowhere, and Chelsea and Lola find themselves lost and dehydrated in the middle of the bush. Camping out overnight, the two begin to bond, meanwhile Boke, a pathological hitman sent by Ray, is hot on their trail. A close encounter with Boke, along with the discovery that their car was stolen while they were camping, strengthens their determination to get somewhere safe and try and explain their side of the story - before it’s too late.