My Lovely Girl Episode 3
S1, E3: Jae-Young doesn't like Se-Na and sends her off on an errand on the day of her evaluation; Shi-Woo and Rae-Hun are on bad terms and Rae-Hun prepares a special gift for Shi Woo's birthday.