S16, E5: Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May head to Albania to test the super luxurious Rolls-Royce Ghost, Bentley Mulsanne and Mercedes S65 AMG. Back on home soil, Jeremy is out on the track in a trio of high-powered hatchbacks, the Ford Focus RS500, the Prodrive Impreza CS400 and the one-off Volvo C30 PPC whilst Jonathan Ross is the star in the reasonably priced car.