S24, E3: Matt LeBlanc's review of the Aston Martin DB11 is thwarted by Chris Harris and a very evil Mercedes. Elsewhere, Rory Reid and Sabine Schmitz go supercar hunting on Germany's fearsome Nurburgring race circuit, with the help of the VW Golf Clubsport S.