Under the Skin Episode 3
S1, E3: Chief Zhang is pleased with the quick case resolution; Du Cheng unexpectedly accepts Shen Yi's addition to the team and offers to help him learn the job at crime scenes; at the police station, witness artists recognize Shen Yi's distinctive style.