The Escape of the Seven Episode 3
S1, E3: Da Mi leaves La Hui and promises she won't let her receive any money from her grandfather. Meanwhile, Scarlet Letter spreads rumors of Da Mi and her stepfather's promiscuous relationship, causing widespread outrage and chaos. To make things right, Da Mi takes things into her own hands and calls everyone to the park.