Bettany Hughes' Lost Worlds: The Nabataeans Episode 3
S1, E3: In the final leg of her journey into the hidden world of the Nabataeans, Bettany arrives in Petra, their capital, and delves into the city at its peak, marvelling at its sophistication and wealth.