The Escape of the Seven Episode 4
S1, E4: Da Mi disappears as she broadcasts getting shot live over the Internet, and the person taking the fall is her adoptive father, Lee Hwi So. The people involved get entangled in twisted turmoil while the police search for Da Mi's body. Meanwhile, Bang Chil Sung steps in to find the truth.