S26, E4: Matt, Chris Harris and Rory purchase used luxury limousines from Mercedes, Rolls-Royce and Bentley for the price of Britain's cheapest new car, and test them during a six-hour endurance race at Silverstone. Matt Baker also drops by the studio.