Love Affair in the Afternoon Episode 4
S1, E4: Chang-guk is devastated at the news of Love and he and Ji-eun drift even further apart; Jeong-u does his best to help Ji-eun look for her bird; Ha-yun can't seem to get Su-ah out of his head and calls her again to his studio.