I Know I Love You Episode 4
S1, E4: The snow fell gently as Xu Nuo stood on the street, frozen by the emotions Zhao Jin had stirred in her. After Peng Yu'an left, she asked him to take back the ring, unable to respond to his commitment. Zhao Jin's call interrupted her thoughts, and when she looked up, she saw him standing across the street.