S3, E4: Branson’s political views land him in hot water, and Sybil’s loyalty is tested to the limit. Ethel is torn between head and heart as she makes a difficult decision about her son’s future. Anna is dispirited at Bates’s silence, what could be the cause? Carson begins recruiting a footman, and good-looking candidate Jimmy sparks immediate interest below stairs.