S2, E5: Lindsay (Keeley Hawes) fights for her life as troubling details emerge of a vicious conspiracy involving corrupt police officers. With growing evidence of links between DCC Dryden (Mark Bonnar) and the ambush, Hastings (Adrian Dunbar) is under pressure to arrest his senior officer.