Beautiful Gong Shim Episode 5
S1, E5: Junsu is surprised by Kong Shim acting coldly towards him in the office; while waiting for the chairman, Dantae overhears a shocking conversation between her and Junsu; Kong Mi is about to get fired from her job for evidence of manipulation.