Have a Crush on You Episode 5
S1, E5: Assigned to a medical relief mission in Africa, Ruan Liuzheng and Ning Zhiqian find themselves working side by side in a challenging and unfamiliar environment. Away from the hospital and the past they left behind, the hardships of the mission gradually bring them closer, reigniting a bond neither expected to feel again amidst the chaos.