Iron Family Episode 6
S1, E6: Man-Deuk and Gil-Rye attend a friend's funeral; upon seeing Gil-Soon's funeral photo, the person who buried the bags of money at Mount Euak, they realize he has passed away; they decide to head to Mount Euak where the money is hidden.