Couple of Mirrors Episode 6
S1, E6: You Yi is a younger, innocent, and type-hearted socialite and a successful creator, residing with anyone's adoration and envy. Her ideal lifestyles is grew to become upside-down while she discovers a betrayal by way of the two most trusted human beings in her existence. With no one left to turn to, she unearths safe haven in the friendship and guide of Yan Wei.