Takeshi's Castle Japan Episode 6
S1, E6: The second half of the Battle of Ennosuke's Castle begins. The difficult Dragon God Pond, which no one was able to clear in the Battle of Ueda's Castle, makes another appearance. Kyoko Hamaguchi returns to Star Bowling with her father.