Lopez Vs. Lopez Episode 7
S2, E7: When George's vivid dreams reveal he has feelings for Rosie, he avoids sleeping and gets distracted at work; when Chance tests at a genius-level IQ, Mayan and Quinten fear that they're a couple of dum-dums.