“Everybody was always looking at him.”
S1, E4: Shockwaves rip through a college campus in Missouri when 21-year-old Jesse Valencia is found with his throat slashed; with a litany of suspects and a secret revealed by Jesse, investigators must untangle a web of lies to uncover an unlikely killer.