Everybody's Got Something To Hide Except Me And My Monkey
S6, E2: Travis discusses his position in the mayoral race as he is determined to kick Dixon out; Maya admits to blackmail; the team is called to a fire at a run-down apartment complex that reveals an unsettling cause.