The Doctor Blake Mysteries Family Portrait
S5, E9: As Doctor Lucien Blake and Jean prepare their upcoming wedding, tragedy strikes one of Ballarat's most prominent families. They are suddenly faced with three murders, two weddings, and a funeral.