Family Takes Care of Beverly
S2, E5: When Pops accidentally starts a fire in his apartment during a Halloween party, he’s evicted and Beverly invites him to move into the Goldbergs’ home. Pops’ wild lifestyle is soon too much for the family to handle and they decide to look into other options.