Magnum P.I. Farewell to Love
S2, E16: Magnum and Higgins go under cover as a couple on a romantic bus tour; a love bird on the trip is murdered and evidence is quickly deteriorating in the Hawaiian heat; TC is shaken when he runs into his ex-girlfriend.