Diablo Guardian Faster Than Superman
S1, E2: Violetta crosses the border with the money she stole from her parents. There, she meets Eric, a handsome young Texan with whom she travels to New York. Eric tries to make it as an actor and Violetta helps him the only way she knows how, by cheating.