The Bakersfield 3: A Tale of Murder and Motherhood Fights Like a Mother
S1, E3: Police hunt for Micah's killer, and evidence points to someone he knew; a dramatic arrest furthers the investigation, but answers won't come easily; the mums continue their quest for justice; a shocking press conference threatens to tear them apart.