Food Problems, Rain Problems, Skid Row Problems
S1, E4: Wyatt examines the various forms of sanctuary for undocumented labourers, suggests a better way for cities to handle rain, and looks at how community efforts in the Skid Row area of Los Angeles aim to decrease police presence in the area.