For Better Or Worse
S1, E6: Kari and Tim work on mending their marriage; Luke and Reagan's courtship continues; Ryan faces a coaching opportunity that requires him to leave Kari; Elizabeth reunites with Ashley's friend, who is linked to her traumatic past.