For the Love of Lincoln; Monsters in Our Midst
S1, E1: The kids search the town to find this year's must-have Halloween costume, until a lurking stranger takes a special interest in their very first costume quest; with everyone totally freaked by last night's eerie encounter, Everett leads the charge.